Odchudzanie

Jak schudnąć do wakacji?

Zima w pełni. Za oknem prószy delikatny śnieg, na drogach pojawiają się odśnieżarki, w pobliskim parku dzieci lepią bałwana, a Ty? Wciąż myślisz o tym jak pozbyć się zbędnych kilogramów do lata? Jak uzyskać plażową figurę i nie wstydzić się założyć dwuczęściowego bikini?

 

Do ciepłych dni pozostało nadal mnóstwo czasu. Nie czekaj i zadbaj już teraz o poprawę swojej sylwetki. Odchudzanie to proces długotrwały, dlatego im wcześniej zaczniesz, tym lepiej.

 

Jak schudnąć do wakacji?

 

Musisz wiedzieć, że odchudzanie to proces wymagający sporego zaangażowania i wielu poświęceń. Wymaga sporej ilości czasu, silnej woli i ogromu determinacji. Warto przygotować się do niego psychicznie, by zminimalizować możliwość porażki. Wszak, kryzysy i brak motywacji z całą pewnością pojawi się na przestrzeni kilku miesięcy.

 

Odchudzanie – stwórz/wybierz dietę

 

Niewątpliwie najważniejszym czynnikiem przy odchudzaniu jest jadłospis. Odchudzanie bez radykalnych zmian żywieniowych jest praktycznie niemożliwe.

 

W Internecie – na blogach, forach i portalach znajdziemy bardzo dużo różnych diet odchudzających. Trzeba pamiętać, że nie każda okazuje się skuteczna i zdrowa. Dlatego też, sugerujemy stworzenie własnego jadłospisu zgodnego z zasadami zdrowego odżywiania.

 

Tworząc dietę na odchudzanie należy pamiętać o kilku zasadach:

 

  • jadłospis powinien składać się z 6 posiłków
  • pory posiłków powinny być stałe, a odstępy pomiędzy nimi wynosić powinny maksymalnie 3 godziny
  • najbardziej obfitym posiłkiem powinno być śniadanie
  • kolacja powinna składać się tylko z pełnowartościowego białka
  • należy wybierać produkty zawierające węglowodany złożone, a nie proste
  • unikać niezdrowych tłuszczy

 

Odchudzanie – stwórz/wybierz plan treningowy

 

Aktywność fizyczna pozwala spalić tkankę tłuszczową i uwidocznić mięśnie. Jeśli marzysz o fit-sylwetce, musisz zadbać również o odpowiedni plan treningowy.

 

Podobnie jak w przypadku diet, plany treningowe można znaleźć w Internecie. W tym przypadku należy pamiętać, że wybór powinien być zależny od naszych możliwości. Indywidualne predyspozycje mają bardzo duże znaczenie, bowiem nie każdy jest gotów by realizować skomplikowany plan treningowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *